Menü Bezárás

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

  1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben ügyfele kíván lenni vállalkozásomnak és a Dunaparti vendégházban szeretne megszállni, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket.

Tájékoztatjuk, hogy kizárólag abban az esetben veheti igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A Weboldal és az az alapján igénybe vehető szolgáltatás működésével és szerződéskötési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velem a kapcsolatot:

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Vállalkozás neve: Baloghné Mina Ildikó e.v. (a továbbiakban: szolgáltató)
  • Székhely/postacím: 2315 Szigethalom, Mű út 131.
  • A vállalkozás üzleti tevékenységének, azaz a vendégház címe: 2315 Szigethalom, XV. u. 20.
  • Telefonszám: 00-36-20-447-1477
  • Email: dunapartivendeghaz@t-online.hu
  • Adószám: 76830716-1-33
  • Bankszámlaszám: 11773425-60043050-00000000
    IBAN: HU29 11773425-60043050-00000000

    REVOLUT: IBAN: LT70 32500027-91619718
    BIC/SWIFT: REVOLT21
    Kedvezményezett: GABOR BALOGH

Amennyiben az üzemeltető nem érhető el hívható:

Balogh Gábor

Telefonszám: 00-36-20-924-4644

  1. A szerződés szerinti szolgáltatás lényeges tulajdonságai

Egyéni vállalkozóként szállodai szolgáltatás (TEÁOR  5510) tevékenységem keretében a 2315 Szigethalom, XV. u. 20. szám alatt található „Dunaparti Vendégház” megnevezésű szálláshely üzemeltetésével biztosítok szálláshelyet az azt igénybe vevő személyek (a továbbiakban: vendég) részére. A vendégház teljesen felszerelt. A szállás az üdülés megkezdésének napján 14 órától foglalható el, és azt a távozás napján 10:00 óráig kell elhagyni, rendezett állapotban.

  1. Megrendelés

A szálláshely foglalása, ezáltal az erre irányuló szerződés megkötése vagy online a honlapon keresztül, vagy e-mailben vagy személyesen történhet meg.

E-mail-ben történő megrendelés esetén a foglalásnak tartalmaznia kell: a megrendelő nevét, az érkezés és távozás dátumát, a vendégek számát.

A megrendelés visszaigazolása szintén minden esetben írásban történik.

A szálláshely foglalásának elindításával egyetemben kijelentik, hogy az általános szerződési feltételeket és a házirendet elolvasták, megértették és elfogadták.

Amennyiben a megrendelést a vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban közvetítő) adja le a szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a szolgáltató és a közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a vendéget.

  1. A szállás díja és kiegyenlítése

A foglalást feltételesen a visszaigazolástól számított 3 napig tartjuk, további visszajelzés hiányában töröljük. A foglaló a szállásdíj 50 %-a, melyet a megrendelést követően 3 napon belül kérünk átutalni a visszaigazolásban megjelölt bankszámlára. Amennyiben nem a foglalást leadó személy bankszámlájáról történik az utalás, kérjük a közlemény rovatba feltüntetni a foglaló nevét, különben nem tudjuk beazonosítani a befizetőt. Amennyiben a vendég teljesítése határidőig megérkezik a szolgáltató számlájára létrejön a szerződés. A fennmaradó összeget és az IFA-t (idegenforgalmi adó) üdülés megkezdésekor a szállás átvételét követően kérjük a helyszínen kiegyenlíteni.

Érkezéskor 50000 Ft kauciót kérünk, amit a távozáskor (amennyiben nem történt káresemény az épületben, berendezésben vagy a felszerelésekben) teljes egészében visszaadunk.

A szerződés a foglalás visszaigazolásával létrejöttnek tekintendő. Viszont amennyiben a vendég általi foglaló teljesítése a visszaigazolás napját követő 3 naptári napon belül nem történik meg, abban az esetben a befizetés elmaradásának hiánya, mely a vendégnek felróható szerződésszegő magatartásnak minősül, a fizetési határidő utolsó naptári napját követő nap 00:01 órakor a szerződés hatályát megszünteti (bontó feltétel). Ez esetben a szerződés megszűnése okán a foglalás törlésre kerül.

A szállásdíj tartalmazza a szállás költségét, a víz és áram szolgáltatást, fűtést, végtakarítást, ágyneműt, parkolást, az ingatlanhoz tartozó pihenőkert, szauna, csobbanódézsa, valamint igény szerint stég, kenu, SUP, kerékpár és grillező használatát.

  1. Egyéb feltételek

A vendégházban csak a bejelentőlapon szereplő vendégek tartózkodhatnak. Bármilyen ezzel a tárgykörrel kapcsolatos probléma felmerülése esetén, a vendégház tulajdonosának jogában áll felmondani a szerződést.

További vendég(ek)et fogadni, kizárólag a vendégház tulajdonosának előzetes megkérdezése és beleegyezése esetén megengedett.

A szállásadó jogosult – előzetes bejelentés nélkül – ellenőrizni, hogy a szálláshelyen, a bejelentőlapon, számlán szereplő létszámban tartózkodnak-e a vendégek. Az ellenőrzés nem járhat a vendég zaklatásával és az ellenőrzés, takarítás során a vendég személyiségi jogai tiszteletben tartásával kell eljárni.

Az ingatlan területére háziállat csak a szállásadó tudtával és beleegyezésével vihető be.

Az épületben dohányozni, valamint füstölőt használni tilos! A kertben dohányzásra kijelölt hely áll a vendégek rendelkezésére.

A vendég távolléte során a vendégház tulajdonosa csak kivételes esetekben léphet be az ingatlan területére. Kivételes esetnek számítanak, a közbelépés vagy bármiféle biztonsági óvintézkedés egy esetleges anyagi kár és felmerülő műszaki problémák elkerülése érdekében.

A szaunát és a kültéri csobbanódézsát mindenki saját felelősségére veheti igénybe, gyermek csak szülői felügyelettel használhatja. A szaunát kizárólag a szállásadó kapcsolhatja be.

Az átadott kulcsok esetleges elvesztése esetén a vendégek kötelesek azt haladéktalanul jelezni és annak árát, illetve a zárcserét a szállásadónak megtéríteni.

Parkolni 1 gépjárművel a vendégház udvarán, további 2 járművel az ingatlan előtt kialakított parkolóban lehet.

  1. Reklamáció, panaszkezelés

Amennyiben a foglalás és a szálláshely igénybevétele során bármilyen panasza merül fel, kérjük, jelezze felénk a 2. pontban megjelölt bármely elérhetőségünkön. A panaszt minden esetben kivizsgáljuk és a panasz bejelentéséről történő tudomásszerzésünk időpontjától számított 15 munkanapon belül választ adunk az Ön részére. Ha ezen az úton nem sikerül panaszát rendezni, kérjük, forduljon az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.

  1. Elállási és felmondási jog gyakorlásának lehetősége és következményei

 A vendég az elállási jogát a szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja, továbbá ha a teljesítés megkezdődik, a vendéget indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. A vendéget a szerződés megkötése előtt (a  szálláshely visszaigazolása előtt) megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Tájékoztatom, hogy a vendég köteles megtéríteni a vállalkozásom ésszerű és időarányos költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát.

Tájékoztatom továbbá, hogy amennyiben elállási jogát az érkezés napját megelőzően több, mint 14 naptári nappal gyakorolja, a foglaló összege visszajár.

Amennyiben elállási jogát az érkezés napját megelőző 14 naptári napon belül gyakorolja elállási jogát a vendég, abban az esetben a foglaló összege nem jár vissza.

A vendég az őt megillető elállási és felmondási jogát írásban (e-mail, sms) gyakorolhatja. Annak elkerülése érdekében, hogy a vendég helyett olyan harmadik személy gyakorolja az elállás jogát – esetleg megtévesztve a szolgáltatót – akinek felhatalmazást a vendég az elállási joggyakorlásra nem adott, kérjük, hogy az elállás vagy felmondás gyakorlása során szíveskedjen megadni az előleg utalásának időpontját és a beazonosításhoz szükséges személyes adatokat.